Onoram comenzile pe teritoriul Romaniei.

Activitatea NUF JOY SRL se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea raspandirii coronavirus (COVID-19)

Durata aproximativa de livrare a produselor comandate este de 2/4 zile lucratoare, cu mici exceptii, in cazul reinnoirii stocurilor. Adresele din zonele rurale pot suferi intarzieri suplimentare, din cauza accesului ingreunat sau a livrarii tardive a curierului.

Livrarea produselor comandate se va efectua prin intermediul unei firme de curierat rapid si va este adusa la adresa indicata de dumneavoastra, in intervalul orar stabilit de comun acord cu reprezentantul firmei de curierat.

Unde primesc comanda?

Coletul va fi livrat la adresa pe care ati furnizat-o in formularul de comanda online sau telefonic.

Cand voi primi comanda?

Termenul de livrare este de 2-4 zile lucratoare de la procesarea comenzii, iar livrarea urmand a fi efectuata in termenul prevazut de art. 18  din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. In cazuri exceptionale, de exemplu conditii meteorologice nefavorabile, livrarea in zone greu accesibile sau in perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Craciun, etc.), livrarea poate suferi intarzieri. Comanda se considera valabila numai dupa ce Societatea confirma Clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorarii acesteia.

Produsele care nu se afla pe stoc dar pot fi precomandate, au termen de livrare individual, care este comunicat sub pretul produsului din pagina site-ului.

Cost de transport:

  • 1. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 230 lei  transportul este GRATUIT.
  • 2. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 230 lei  taxa de transport este de 17 lei .

Cum primesc comanda?

Comanda dvs. va fi livrata la adresa de livrare indicata de dumneavoastra in comanda, prin intermediul firmelor de curierat rapid.

In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin SMS sau telefonic pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la fel urmatoarele 2 zile lucratoare successive.

Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre Vanzator si livrarea comenzii va fi anulata.

La primirea coletului

La momentul livrarii, Clientul se obliga sa verifice starea Coletului si sa semnalzeze Curierului orice obiectiuni legate de calitatea ambalajului. Neformularea niciunei asemenea obiectiuni din patea Clientului, echivaleaza cu acceptarea fara rezerve a respectivei Comenzi. Orice alte sesizari efectuate ulterior receptionarii coletului nu vor fi luate in considerare, SC NUF JOY SRL neputand fi tinut responsabila in legatura cu calitatea serviciilor de curierat.

Pentru informatii legate de retur, va rugam accesati link-ul urmator: https://www.parfumurilux.ro/politica-de-retur

Va asiguram de ambalarea corecta si in siguranta a produsului, pentru un transport fara probleme la adresa mentionata de dvs.

NOTA! Toate produsele pe care le primim de la furnizor, sunt atent verificate, pentru defecte ale fabricației sau generate în urma transportului, pentru a ne asigura că vă oferim un produs complet funcțional, fără defecte sau ciobiri ale sticlei. Ulterior, sunt atent ambalate în cutii de protecție, pentru o livrare în siguranță, la adresa dvs.

Pentru mai multe informatii sau suport telefonic, ne puteti contacta de Luni pana Vineri, intre orele 9:00-16:30, la numarul de telefon: : 0721.600.701.