Va rugam sa aveti in vedere ca produsele primite si testate nu pot fi returnate, din motive de protectie a sanatatii clientilor! Parfumurile si uleiurile de parfum intra la categoria de retur special, fiind produse destinate uzului personal. Se pot returna produsele doar daca nu au suferit modificari, sunt mentinute in ambalajul original si nu au fost utilizate. Aceste produse nu sunt cu titlu de tester, nu pot fi utilizate, chiar și o singura data, apoi returnate. Din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate sau testate. Aveti dreptul de a va razgandi asupra comenzii si de a returna coletul exact asa cum l-ati primit, fara a il desface. Daca coletul este desfacut, vom considera produsul utilizat si va fi refuzat de la retur. Deoarece livram doar parfum sau ulei de parfum, prin colet desfacut intelegem orice deschidere a cutiei in care parfumul a fost livrat. Prin cutie, intelegem cutia gri, de protectie, si nu ambalajul parfumului, care se afla in interiorul cutiei gri de protectie.

Defectele de fabricatie, ca si motiv de retur, nu sunt luate in calcul, deoarece fiecare parfum este atent examinat si aprobat pentru conformitate.

Defectele de transport, ca si motiv de retur, nu sunt luate in calcul, deoarece fiecare parfum este atent ambalat, cu protectie suplimentara. Daca insa observati ca in transportului au fost aduse prejudicii coletului, nu continuati desfacerea lui si anuntati-ne de problema, impreuna cu o poza explicita.

Costul returului va fi suportat de client! Daca doriti rambursul comenzii in bani, va rugam sa treceti in colet contul Iban si numele titularului sau ne ne trimiteti pe email, daca doriti un nou produs la schimb, va rugam sa ne precizati care este acesta si sa aveti in vedere ca este posibil sa existe o diferenta de pret.

Atentie! Timpul de retur este de 14 zile de la data primirii comenzii de dvs de la curier! Orice comanda returnata ulterior va fi refuzata! Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător, împreună cu datele destinatarului trecute pe colet și să conțină și datele de identificare ale expeditorului și numărul de comandă, pentru o ușoară identificare, altfel va fi refuzat!

Rambursul banilor se realizeaza in contul IBAN al clientului, nu se achita ramburs la primirea returului. Coletele ce vor avea cost ramburs, vor fi refuzate.

Rambursarea sumei se va face in interval de maxim 14 zile de la data la care am primit articolul returnat. (!!!Avem nevoie de cont IBAN si nume titular cont) De asemenea, va rugam sa retineti: Bunurile care vor fi deteriorate din vina clientului, care prezinta semne de uzura, sau a caror livrare a adus prejudiciu financiar furnizorului, din partea clientului, pot duce la deduceri din suma rambursata pentru a compensa orice valoare pierduta, sau pot fi refuzate, urmand a va fi returnate clientului.

In cazul in care bunurile pe care le-am furnizat sunt defecte, le puteti returna si primi rambursarea sumei, cu conditia ca returnarea sa se faca intr-un timp rezonabil de la primirea produsului, respectiv 14 zile. Va rugam sa retineti ca nu pot fi returnate produse pe care ati continuat sa le utilizati si dupa descoperirea defectului.

Va rugam sa urmati procesul de mai jos pentru a returna coletul la adresa noastra de primire (este adresa de sediu social, nu este punct de lucru!

Trimite o cerere prin formularul de retur completandu-l AICI (formular de retur) sau urmati procesul de mai jos pentru a returna coletul :

1. Deoarece veti trimite retur doar colete nedeschise, pur si simplu aplicati o noua eticheta, cu datele destinatarului:

  • NUF JOY SRL
  • Str. Ion Minulescu, nr. 67-93, unitatea 1, corp G, sector 3, Bucuresti, +40721 600 701

Pentru Expeditor va rugam mentionati numele de pe care ati efectuat comanda si numarul comenzii, pentru o usoare identificare la receptia coletului. Coletele neidentificate vor fi refuzate!

2. Costul returului va fi suportat de client.

3. Daca ati comandat mai multe produse si doriti retur doar pentru o parte din ele, mentionati in corpul emailului sau in colet.

4. Daca doriti un schimb al produsului, mentionati noul produs dorit in corpul emailului sau in colet.

5. Daca doriti rambursarea banilor, va rugam sa ne mentionati contul IBAN impreuna cu titularul contului, in corpul emailului ori in colet.

Clientul plateste costul returului coletului. Coletul trebuie sa fie ambalat corespunzator, impreuna cu datele destinatarului trecute pe colet si sa contina si datele de identificare ale expeditorului si numarul de comanda:


Str. Ion Minulescu, nr. 67-93, unitatea 1, corp G, sector 3, Bucuresti, +40721 600 701

NOTA! Toate produsele pe care le primim de la furnizor, sunt atent verificate, pentru defecte ale fabricației sau generate în urma transportului, pentru a ne asigura că vă oferim un produs complet funcțional, fără defecte sau ciobiri ale sticlei. Ulterior, sunt atent ambalate în cutii de protecție, pentru o livrare în siguranță, la adresa dvs.